10 cze 2016

Mazury 2016

Niedawno wróciłam z trzydniowej wycieczki na Mazurach. Wyjazd organizowany był przez moją klasę od początku roku szkolnego (także możecie sobie wyobrazić te wszystkie przygotowania). Powiem jedno: ta część Polski jest przecudowna! Ogrom lasów oraz liczne jeziora dodają uroku tamtym terenom. Klimat jest naprawdę świetny (pominę kwestię pierdyliarda komarów wielkości dłoni). Widok z balkonów ośrodka był idealny. Centralnie na okoliczne jezioro.
Zajęcia mieliśmy zorganizowane przez zespół "Gwarek". Drugiego dnia działo się bardzo wiele. Tor przeszkód (czas 1:36, nieźle?), podział na drużyny i atak balonami z wodą... (dostałam w głowę. Czujecie poświęcenie?).
Słońce mocno grzało, więc na pogodę nie można było narzekać. Na pomoście przyjemnie się leżało, polecam :) Jedzenie również smaczne, pokoje przestrzenne. Bardzo fajnie!
Uwielbiam jeziora. Uwielbiam takie krajobrazy.

22 komentarze:

  1. Nigdy nie byłam na Mazurach, wszystkie moje szkolne wycieczki były zwykle w tereny górskie i raz nad Bałtyk. :) Dobre jedzenie na wycieczce to jednak rzadkość... ;)
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba los chciał, żeby w życiu chociaż raz mi się coś udało. Właśnie tym sposobem mieszkam na Mazurach. Uważam, że warto tu wracać, albo i nawet zostać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja klasa miała obóz survivalowy, ale Ci zazdroszczę, piękne widoczki! *-*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też byłam niedawno na Mazurach, piękne miejsce. Ja i tak sercem zawsze zostaję przy morzu, ale jeziora mają swój urok :)

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie jest czasem gdzieś się wybrać i miło spędzić czas ;) Zwłaszcza z osobami którymi się otacza ;) Świetnie napisane :* Cudowne zdjęcia i piękne widoczki !! Pozdrawiam typoweblog.blogspot.com serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę takiej wycieczki ^^ Jeszcze nie miałam okazji przebywać w tym miejscu, ale mam nadzieję, że kiedyś się tam wybiorę. Zdjęcia są świetna, a widoki po prostu zachwycają :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, mazury są cudowne. Dawno już nie byłam - chyba czas się wybrać :)

    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  8. Moi dziadkowie mieszkają na Mazurach i spędzam tam każde wakacje ;)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładne zdjęcia!
    Byłam też na wycieczce 3-dniowej na Mazurach rok temu :)
    Potem miałysmy tam też wyjazd z koleżanką.
    Naprawdę to idealna część Polski na odpoczynek :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna fotoralacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny ten pomost, zawsze uwielbiałam na takich siadać i rozmyślać patrząc w spokojną taflę jeziora. To takie odprężające :D Nasza wycieczka klasowa była w tym roku dosyć szalona, gdyż praktycznie każdego dnia przez 3 dni chodziliśmy po górach tak, że po nogach już lała się krew, a płuca obumierały :< Znacznie bardziej podobałby mi się taki rodzaj wycieczki jak u ciebie :D

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja koleżanka jest właśnie na Mazurach. :) Ja jeszcze nigdy nie miałam okazji, aby zwiedzić to miejsce.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też lubię jeździć na Mazury. Piękne zdjęcia.
    _______________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. musiałaś super się bawić :D śliczne zdjęcia xx
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. chciałabym odwiedzić kiedyś Mazury:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czerwiec to taki czas wycieczek :) Na Mazurach jeszcze nie byłam, ale widzę, że widoki genialne! Najważniejsza jest dobra organizacja czasu, więc chyba się nie nudziliście :) Szkolne wycieczki zawsze pamięta się najdłużej! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo, ja też uwielbiam takie jeziora lasy i naturę :D haha ten nawias z komarami mnie rozwalił xD znam ten uczuć smótek i bul

    Ja byłam w tym roku na zielonej szkole z klasą w Karpaczu. Było super, najlepszy wyjazd typu kolonia mojego życia :D uwielbiam swoją klasę :)

    Pozdrawiam, miłych wakacji!
    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę widoków :) Piękne zdjęcia - widać, że się dobrze bawiłaś!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post, nigdy nie byłam na Mazurach, muszę się koniecznie wybrać! :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. O jak ja kocham mazury , cisza , spokój coś dla mnie. Wole pojechać na mazury niż nad morze. Cudowny post i zdjęcia


    MÓJ BLOG KLIK.>

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zdjęcia :)

    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!