9 lip 2016

Festiwal kolorów 2016 - Gdańsk

08.07.2016
Witajcie!
Jak Wam mijają wakacje? W tym momencie słucham albumu Blurryface duetu Twenty One Pilots. Przyznam się, że ich twórczość poznałam za pośrednictwem Wery (pozdrawiam!) około półtora tygodnia temu. Jestem nimi naprawdę oczarowana, polecam.
Moja ulubiona piosenka :)

Powiem Wam, że pogoda nie zachwyca. Deszczowo, zimno. Zdecydowanie nie jest to letni klimat. Może to i lepiej? Przynajmniej nie mamy co narzekać na upały, umieranie z pragnienia oraz dni spędzone przy wiatraczku.
Jutro wybieram się na festiwal kolorów! Tak długo czekałam na to, aby się tam w końcu znaleźć. Mój plan zostanie wypełniony właśnie w dniu jutrzejszym o godzinie 16:00. Z chęcią zabrałabym ze sobą aparat, ale obawiam się, że ulegnie on zniszczeniu przez ogrom proszków, wiem, o czym myślicie natłok ludzi. O, tak! Z pewnością cały plac będzie pękał w szwach.
Przez ten czas, gdy nie mnie nie widzieliście... Odrobinkę się zmieniłam. Moje włosy zostały poddane koloryzacji... CZERWONĄ PIANKĄ! Zapamiętajcie - jeżeli chcą pofarbować Wasze włosy, nawet nie uciekajcie. I tak Was dopadną ;)
Miłego dnia!

09.07.2016
Przeżyłam! Co prawda jestem lekko poturbowana i bardzo zmęczona, ale szczęśliwa! Festiwal był świetny, atmosfera niesamowita, muzyka genialna. Idealny klimat, to jest to! Zdecydowanie najlepszy wypad, na którym byłam w życiu :)
Artyści występujący na scenie dali z siebie wszystko. Prowadzący śmieszkował, zabawiał publiczność. Rozbrzmiała muzyka reggae, rock a także "dyskotekowe kawałki". Wystąpił również chłopak, który świetnie beatbox'ował. Podziwiam!
Przyznać się! Kto był na kolorkach?
- - -

17 komentarzy:

  1. Włosy masz fantastyczne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie Ci w takich włosach. Mnie wciąż kusi, by znowu pofarbować się na czerwono. :D Chciałam się kiedyś wybrać na Festiwal Kolorów, ale w końcu stwierdziłam, że to nie dla mnie. ;)

    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz byłam na takim festiwalu. Ogólnie staram się unikać miejsc, w których znajduje się ogromna ilość osób. Nie dla mnie takie spotkania... Ale podobało mi się :)

      Usuń
  3. Genialne włosy!

    neversaynever171.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też byłam na festiwalu w Gdańsku, w pierwszej edycji jak i tej co była w sobotę. :)

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hym, trochę na drugim końcu kraju mieszkam, ale u nas również był festiwal. Nie byłam na nim niestety, jakoś tak wyszło, że grupka nam się rozsypała, ale może za rok, zobaczymy :) Chociaż perspektywa przebijania się przez tabuny ludzi obsypanych kolorowym pyłkiem nie zachęca...
    Świetnie ci z takimi końcówkami. Ja niestety mam bardzo ciemne włosy i raczej mi by nie chwyciło :/ Ale mam już w planach farbowanie u fryzjera na stałe ^^

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym pójść na festiwal kolorów, ale u mnie jakoś nikt nie jest chętny do brania w tym udziału :/ Może za rok :)

    Pozdrowionka
    blogmlodejpasjonatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Festiwal Kolorów w Łodzi też był świetnym przeżyciem :) fajnie że zabawa się udała i przeżyłaś :D

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie byłam, jakoś zawszę planuję pójść, a nigdy mi nie wyszło :/ Może jeszcze kiedyś się wybiorę :)

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zawsze chciałam być na takim festiwalu, nie miałąm jeszcze jednak okazji. Świetne zdjęcia :)
    Mój blog
    PS: odpowiadam na komentarze i obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę się kiedyś wybrać na ten festiwal kolorów ^^ Świetny filmik!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze mówiąc ja Twenty One Pilots znam od dłuższego czasu, ale też dopiero jakoś ostatnio zaczęłam się nimi interesować. Zazdroszczę festiwalu, zawsze chciałam się na taki wybrać, ale jakoś nie miałam okazji, pozdrawiam!

    http://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też bym chciała w tym uczestniczyć :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. to musi być świetne wydarzenie :) mam nadzieję, że uda mi się kiedyś wziąć w nim udział :)
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam się wybrać do Krakowa, ale jakoś jest on w takim czasie, że nigdy mnie tam wtedy nie ma :D Może w przyszłym roku. Ale to super, że Ci się podobało :) A ta czerwień naprawdę Ci pasuje!

    Pozdrawiam :)
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja byłam na kolorkach w zeszłym roku. Atmosfera i muzyka naprawdę wspaniała :)Świetnie się bawiłam, ale żałowałam, że nie mogę zabrać ze sobą aparatu (głównie z lęku o to, że kolorowe pyłki go uszkodzą).
    Twenty One Pilots też teraz wałkuję, a raczej "riplejuję" ;)
    Ślicznie Ci w tych włoskach :D Na wakacje można poszaleć.

    ADA ZET

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!