2 lip 2016

Oczy są odzwierciedleniem duszy

"Można oczy zamknąć na rzeczywistość, ale nie na wspomnienia."
"Uśmiech jest najprawdziwszym, kiedy jednocześnie uśmiechają się oczy."
"Gdy otworzysz oczy wydaje ci się już, że widzisz."
"Zrozumcie, że język może ukryć prawdę, ale oczy - nigdy."
"Każdy ma taki świat, jaki widzą jego oczy."
"Uroda cieszy tylko oczy, dobroć jest wartością trwałą."
"Nikt nie potrafi kłamać, nikt nie potrafi niczego ukryć, jeśli patrzy komuś prosto w oczy."
"Możesz zamknąć swoje oczy na rzeczy, których nie chcesz widzieć, ale nie możesz zamknąć serca na rzeczy, których nie chcesz czuć."
"Otwórz oczy, mała. Masz pojęcie jakie może być życie?"
- - -

26 komentarzy:

  1. "Uśmiech jest najprawdziwszym, kiedy jednocześnie uśmiechają się oczy." - bardzo prawdziwe :) Masz śliczne oczy! Fajny post, trochę melancholijny
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie cytaty mi się podobają, ale szczególnie przypadł mi do gustu ten: "Każdy ma taki świat, jaki widzą jego oczy.", ponieważ często zapominamy, że wiele zależy od naszego nastawienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. "Gdy otworzysz oczy wydaje ci się już, że widzisz."
    Bardzo spodobał mi sie ten cytat. Nie raz ludzie myślą, że kogoś znają, a tak naprawdę nigdy o nic go nie pytali. Myślą, że oczy wszystko widza, a to dusza, intuicja wyczuwa w kimś te zaufanie
    pozdrawiam xx
    in-the-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię cytaty związane z oczami, oraz dużo prawdy w tym, że dużo mogą one powiedzieć o człowieku :) Pozdrawiam, Darin Kr blog.

    OdpowiedzUsuń
  5. "Otwórz oczy, mała. Masz pojęcie jakie może być życie?"
    Ten cytat spodobał mi się najbardziej. Kurczę sama do niedawna miałam klapki na oczach i patrzyłam na wszystko tylko z tej złej strony ale właśnie jak mówi cytat otworzyłam oczy :)
    http://porcelanowa-lala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to cytat z "Zakochanego Kundla". Pierwszej części z Lady i Trampem :) Kocham ten film...

      Usuń
  6. Tylko oczy zdradzają, gdy ktoś kłamie, jest zakłopotany, smutny czy udaje, że jest szczęśliwy. Zazdroszczę koloru Twoich oczu! :)

    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się, że odrobinkę (za bardzo) pogłębiłam kolor w Photoscape :D Ale dziękuję :)

      Usuń
  7. Fantastyczne cytaty :D Uwielbiam je czytać i zapisywać w specjalnym zeszycie. Z tego posta też jeden wylądował w moim zeszycie :D
    Pozdrawiam
    just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz cudowny kolor oczu!
    Bardzo fajne cytaty :)
    K-kkasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczy naprawdę mogą dużo powiedzieć :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  10. "Uroda cieszy tylko oczy, dobroć jest wartością trwałą." Ten cytat często używam i pouczam nim niektóre osoby. Świetne cytaty kochana i post .

    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. "Nikt nie potrafi kłamać, nikt nie potrafi niczego ukryć, jeśli patrzy komuś prosto w oczy." O ten cytat o czysta prawda!
    Masz prześliczne oczy na zdjęciach!
    Pozdrawiam http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne cytaty! Oczy mimo wszystko dużo mówią o człowieku. Śliczne oczka *.*
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  13. "Uroda cieszy tylko oczy, dobroć jest wartością trwałą."
    Uważam, że niektórzy powinni to przeczytać i się porządnie zastanowić :3 Bo to czysta prawda!
    "Uroda cieszy tylko oczy, dobroć jest wartością trwałą."

    OdpowiedzUsuń
  14. "Można oczy zamknąć na rzeczywistość, ale nie na wspomnienia." ten cytat najbardziej we mnie trafił. Można zamknąć oczy na to, co nas aktualnie otacza, ale wspomnień się nie pozbędziemy;) uwielbiam czytać cytaty, ciekawy post.
    |M Ó J B L O G|

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatni cytat chyba spodobał mi się najbardziej. Bo rzeczywiście czasami tylko wydaje nam się, że mamy otwarte oczy, a tak naprawdę nie dostrzegamy tego, co najważniejsze i tego, że świat czy życie może jest wspaniałe!

    Pozdrawiam :)
    😚

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne cytaty, dzięki spojrzeniu osoby możemy dowiedzieć się w jakim stanie jest, czy uśmiech jest szczery a może kłamie:)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne cytaty ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post! :) Tak trzymać! :) Zapraszam na cover piosenki Sylwii Grzeszczak "Tamta dziewczyna". ;*


    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny cytat..a Twoje oczy są piękne :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Super cytaty. Akurat dziś pijąc tymbark przeczytałam na kapslu "otwórz oczy". Czyżby to jakiś znak? :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie to jest prawdziwe z tymi oczyskami :) A co do zdjęć masz piękne oczy i wyglądają na bardzo wesołe, czyżby Twoja dusza taka była? :) Miłego dnia :* Ps. Dodałam do obserwowanych :)

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja dusza jest bardzo zmienna :D Dziękuję!

      Usuń
  22. Super post.
    Cytaty również.:)
    Obserwuję i liczę na rewanż sachmey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!